30/6/09

26/6/09

Το γνωστό παραμύθι: Seat Leon 1.4 MPi 85hp 2009

Seat Leon 2009

Εδώ και λίγο καιρό, οι αντιπροσωπείες ανακάλυψαν τις διαφημίσεις Google, πράγμα πολύ λογικό, γιατί δεν κοστίζουν πολύ και είναι αποτελεσματικές.
Ανοίγεις λοιπόν το Gmail σου, και σε κάποιο newsletter αυτοκινητικού περιεχομένου, βλέπεις στο side bar ανάμεσα στα άλλα κάτι γνωστό και συνηθισμένο:

Μοναδικές προσφορές Seat
Αποκτήστε το Δυναμικό Seat Leon από 13.250€.
Επωφεληθείτε τώρα.


Ωραίο ακούγεται το 13.250€ γιά το Leon, αλλά φυσικά το φαντάζεσαι ότι πρόκειται γιά το γνωστό παραμύθι που είναι κλισέ εδώ και πολλά, πάρα πολλά χρόνια.
Ομως σίγουρα είναι πολλοί αυτοί που δεν το ξέρουν το παραμύθι, και αντί να περιηγηθούν στο site, κλικ και ξεκλίκ μέχρι να φθάσουν στο pdf με τον εξοπλισμό, θα ξεκινήσουν και θα πάνε σε κάποια έκθεση Seat. Οπου στην έκθεση θα τους πει το παραμύθι ο πωλητής. Εννοείται, ότι το θέμα είναι να πάει ο πελάτης στην έκθεση. Αυτό είναι το ζητούμενο.
Και επίσης εννοείται, ότι δεν έχει να κάνει μόνο με την Seat, αλλά με όλους.

Το αποτέλεσμα είναι φυσικά ότι ο πελάτης καταλήγει συνήθως σε κάποια από τις πλουσιότερες εκδόσεις, γιατί σχεδόν πάντα οι αναλογίες τιμών - εξοπλισμού κάνουν τα full extra να συμφέρουν περισσότερο. Αυτό είναι το δεύτερο ζητούμενο...

Στην περίπτωση του Leon 1.4 MPi 85hp, αυτό που κάνει 13.250€ δεν έχει air condition, ούτε ραδιοCD.
Το επόμενο Leon 1.4 MPi 85hp Reference έχει στάνταρ air condition και ραδιοCD MP3 με 6 ηχεία και κάνει 14.350€.
Εννοείται ότι παίρνεις αυτό, αλλά πιθανόν να πάρεις και κάποιο από τα επόμενα Elegance (15.500€), 1.4 TSi 125hp Design (16.600€), ίσως και 1.4 TSi 125hp Sport ή Style (17.700€), οπότε τα 13.250€ είναι πιά πολύ μακρινά. Και σε αυτά τα λεφτά, πιθανόν να σκεφτόσουν κάτι άλλο, κάτι καλύτερο, αλλά έχεις ήδη μπερδευτεί και τελικά φεύγεις με ένα full extra Leon.
Τί να κάνουμε, συμβαίνουν αυτά...

(Οι παραπάνω τιμές είναι με τα μειωμένα τέλη ταξινόμησης)


Seat Leon 2009

Photos: Seat

25/6/09

Το Λεξικόν της Ορολογίας του Αυτοκινήτου: Ράμφος

Η λέξις "Ράμφος" προέρχεται εκ της ορνιθολογικής ορολογίας, και χρησιμοποιείται μεταφορικώς εις την αυτοκινητικήν τοιαύτην, ίνα προσδιορίσει την εμπροσθίαν απόληξιν του θόλου επί της μετώπης του αυτοκινήτου (βλ.σχετ. [Θόλος], [Μετώπη] ).
Τα ράμφη είναι πάντοτε δύο, δεξιόν και αριστερόν, και ευρίσκονται εκατέρωθεν του κινητήρος του αυτοκινήτου, κάτωθεν του καπώ αυτού.

Το υποκοριστικόν της λέξεως "Ράμφος", ήτοι το "Ραμφάκι", χρησιμοποιείται συχνάκις εις περιπτώσεις κατά τας οποίας υφίσταται ανάγκη όπως περιγραφεί φάπα μικράς εκτάσεως (βλ.σχετ. [Φάπα] ), ήτις εδημιούργησε μεγάλας ζημίας εις την μετώπην (ήτις αντικατεστάθη), πλήν όμως μικράς (ζημίας) επί του ράμφους όπισθεν αυτής.

Αποσπάσματα από "Το Λεξικόν της Ορολογίας του Αυτοκινήτου"

24/6/09

Η νύχτα του τυφώνα: G-Power Typhoon 2009 - BMW X5








G-Power Typhoon 2009 - BMW X5

Photos: G-Power
Images: Editions Gosciny/Uderzo

18/6/09

Land Rover Defender SVX 2008 Photo files

Το πρώτο Land Rover Huey του 1948 και το Defender SVX του 2008.

Πέρισυ, το 2008, το παραδοσιακό Defender έκλεισε 60 χρόνια, και η Land Rover το γιόρτασε με μία ειδική έκδοση, το SVX.

Ολόκληρη ιστορία αυτό το αυτοκίνητο... Ξεκίνησε τότε που η Ινδία ήταν Βρετανική αποικία, και συνεχίζει σήμερα που η Land Rover ανήκει στην Ινδική Tata.

Εχει ο καιρός γυρίσματα, αλλά το Defender παραμένει 61 χρόνια μετά, όχι ακριβώς αγέραστο, αλλά οπωσδήποτε σταθερό.









Land Rover Defender SVX 2008

Photos: Land Rover

Ταξινομήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη Μάϊος 2009 (New Passenger Car Registrations in Europe May 2009)

Η πτώση στην Ευρωπαϊκή αγορά τον Μάϊο σε σχέση με πέρισυ τον ίδιο μήνα, ήταν -4,9%.

Δείχνει κάπως λιγότερο άσχημη η κατάσταση συγκριτικά με τους προηγούμενους μήνες, αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι... Η πτώση συνεχίζεται γιά 13 συνεχόμενους μήνες, πράγμα που δεν είναι και τόσο ευχάριστο. Επιπλέον, υπάρχουν και οι χώρες που έχουν άνοδο, επηρρεάζοντας προς το πιό χαρούμενο το σύνολο που τελικά κατέληξε σε αυτό το -4,9%. Κυρίως η Γερμανία με +39,7%, και μετά η Γαλλία +11,8%, Αυστρία +4,8%, αλλά και η Ελλάδα +5,1%.

Μέσα στους τέσσερις πρώτους η Ελλάδα τον Μάϊο στην Δυτική Ευρώπη, και μπράβο μας δηλαδή.

Ομως αυτά οφείλονται στις κρατικές παρεμβάσεις... Στην Γερμανία είναι το bonus απόσυρσης, στην Ελλάδα τα τέλη ταξινόμησης, αλλά αυτά είναι τεχνητά, και στις υπόλοιπες χώρες η πτώση συνεχίζεται ακάθεκτη.

Στην Δυτική Ευρώπη πάντα, το ωραιότερο νούμερο το έχει η Ιρλανδία με -49,7%, ακολουθεί η Φινλανδία με -49,2%, η Δανία με -41,3%, και μετά η Ισπανία με -38,7% που είναι και πολύ μεγάλη αγορά με 71.161 αυτοκίνητα αυτόν τον Μάϊο και 116.112 πέρισυ.

Εμείς στην Ελλάδα με το ωραίο (σχετικά...) +5,1%, περιμένουμε να δούμε τί θα γίνει αργότερα, μετά την κρατική τονωτική ένεση. Το ίδιο φαντάζομαι και στην Γερμανία, με το πολύ εντυπωσιακό +39,7%.

Γενικώς, υπάρχει μιά κατάσταση αναμονής... Οχι πολύ ευχάριστης...

Παρακάτω, το πλήρες δελτίο τύπου από τις Βρυξέλλες:

PASSENGER CARS: European market at -4.9% in May

Brussels, 16/06/2009 - In May, the number of new passenger car registrations in Europe* was negative for the thirteenth consecutive month, with 4.9% fewer new units recorded than in May 2008. In total, 1,270,195 new cars were registered onto the market. Five months into the year, the European* market contracted by 13.9%. May counted on average one working day less across the region.

In Western Europe, new registrations totaled 1,197,292 in May. Austria (+4.8%), Greece (+5.1%), France (+11.8%) and Germany (+39.7%) contributed to mitigating the drop to -3.2%, reflecting market support in the form of fleet renewal schemes. Similarly, Italy limited its downturn to a single digit decrease (-8.6%). In the UK (-24.8%) and Spain (-38.7%), the announcement of incentive schemes could not translate into the registration figures yet. Five months into the year, new car registrations declined by 12.8%. Germany (+22.8%) was the only market to expand over that period. France (-1.4%) performed second best, followed by Austria (-3.0%). Among the major markets, the Italian contracted by 14.7%, the British by 27.9% and the Spanish by 42.7%.

Results in the new EU Member States were down 26.0% in May, with only the Czech Republic (+20.5%) and Slovakia (+46.4%) posting growth. The downturn ranged from -3.1% in Poland to -80.4% in Latvia. From January to May, Poland (+0.7%), Slovakia (+1.3%) and the Czech Republic (+5.5%) performed better than over the same period a year ago, resulting in a 27.9% overall downturn for the region

* EU27 + EFTA, data for Cyprus and Malta unavailable

Statistics: ACEA

17/6/09

Γλυπτική σε Cayenne: Gemballa Tornado 750 GTS 2009 - Porsche Cayenne Turbo











Gemballa Tornado 750 GTS 2009 σε βάση Porsche Cayenne Turbo

Photos: Gemballa
Images: Editions Gosciny/Uderzo

12/6/09

Renault Laguna Coupe 2.0 GT 2009

Ψάχνουμε, διαβάζουμε προσεκτικά, και επιλέγουμε.
Παρακάτω, ένα απάνθισμα από δημοσιεύματα γιά το Renault Laguna Coupe 2.0 GT.

Υπογραμμίσεις: Athens Car Blog

- Renault Laguna Coupé GT: Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου!
Αν θεωρήσεις πως η αυτοκινητοβιομηχανία θυμίζει κάτι από το χώρο της μόδας, τότε τα κουπέ αμαξώματα αποτελούν σύνολα υψηλής ραπτικής. Η σμιλεμένη εμφάνισή τους, το συμπαγές καλούπι τους, το χαμηλότερο και φαρδύτερο προφίλ τους συγκινούν ουκ ολίγους και ποιος τολμά να πει πως δεν του αρέσει ένα κουπέ;

- Την κοιτάς και λες πως έτσι πρέπει να δείχνει ένα κουπέ. Κόμπακτ σαν ένας όγκος, φαρδύ, με χυτές γραμμές και τονισμένα καπούλια.

Από το: cityauto.gr

- Αμάξωμα με υψηλή φινέτσα
Δύσκολα θα αφήσει κάποιον αδιάφορο η σχεδίαση του νέου Laguna Coupe, το οποίο διακρίνεται για τις χυτές και καλλίγραμμες φόρμες του αμαξώματός του.

Από το: autotriti.gr

- RENAULT Laguna Coupe: Προκλητικές καμπύλες ...και τεχνολογία για το κουπέ, που επαναφέρει τους Γάλλους σε μια απαιτητική κατηγορία.

- Το γαλλικό κουπέ κερδίζει αμέσως τις εντυπώσεις με την αθλητική σιλουέτα του, αλλά και την αυστηρότητα που αποπνέει η σχεδίαση του εμπρός μέρους.

- Το προφίλ του αυτοκινήτου είναι αρκούντως κομψό όπως θα έπρεπε να είναι ένα κουπέ.

- Συνολικά, η ρύθμιση της ανάρτησης του Laguna Coupe είναι πιο σφιχτή και σε συνδυασμό με το κοντύτερο μεταξόνιο και το προαναφερθέν σύστημα τετραδιεύθυνσης το αυτοκίνητο είναι λόγω και έργω πολύ πιο ευέλικτο απ όσο συνιστά το βάρος του.

- Το σύστημα ευστάθειας δεν απενεργοποιείται εντελώς, αλλά ευτυχώς δεν παρεμβαίνει με το παραμικρό και όταν αυτό συμβαίνει, γίνεται ευγενικά και διακριτικά.

Από το: ethnos.gr



Renault Laguna Coupe 2.0 GT 2009
Photos: Renault