Renault Megane Coupe 2009
Ψάχνουμε, διαβάζουμε προσεκτικά, και επιλέγουμε.
Ακολουθεί ένα απάνθισμα από δημοσιεύματα γιά το Renault Megane Coupe 2009.
Υπογραμμίσεις: Athens Car Blog
- Κουκλί...
Ξέρω, ξέρω. Δεν μπόρεσες τόση ώρα που διαβάζεις την εισαγωγή να μη ρίξεις μια ματιά στις φωτογραφίες. Και αυτό που είδες είναι ότι μοιάζει αρκετά με το νεo VW Scirocco. Πράγματι, και τα δύο είναι υπερτονισμένα στο πίσω μέρος και αγριεμένα με κομψό τρόπο μπροστά. Το Megane εκπέμπει βέβαια περισσότερη «γλυκάδα» και ξεχωρίζει με τη διχρωμία στο πλαίσιο, όπου είναι χωμένοι οι προβολείς, η γενική σύγκριση όμως είναι αναπόφευκτη με τέτοιες ομοιότητες.
- Μη σε ξεγελούν τα τονισμένα καπούλια του τρίθυρου Megane και η δυναμική του εμφάνιση. Η πιο προσιτή έκδοση του γαλλικού κουπέ είναι φτιαγμένη γιά να ξεχωρίζει στους δρόμους και όχι στην πίστα.
Από το: www.cityauto.gr
- Ο γαλλικός "οίκος" αυτοκινήτων της Renault προτάσσει στα μικρομεσαία κουπέ την αντίστοιχη έκδοση του νέου Megane, η οποία γοητεύει με τη δυναμική και ελκυστική της σχεδίαση και ικανοποιεί με το παραπάνω εκείνους που δίνουν έμφαση και στην οδική συμπεριφορά.
- Κύριο χαρακτηριστικό του δεν είναι άλλο από την ιδιαίτερα ελκυστική και δυναμική σχεδίαση του αμαξώματός του με τις χυτές φόρμες.
Από το: www.autotriti.gr
- Τo νέο Renault Μegane Coupe συνδυάζει την εντυπωσιακή εμφάνιση με δυναμισμό και άνεση.
- Το τρίθυρο γαλλικό μοντέλο χαμήλωσε και πλάτυνε συγκριτικά με το προηγούμενο, ενώ πολώνει σαφώς λιγότερο τα πνεύματα με το ντιζάιν του, αν και αποκλείεται να περάσει απαρατήρητο.
Από το: www.tanea.gr
- Σε ό,τι αφορά τον σχεδιασμό, αν και η εικόνα δεν παραπέμπει στο "Megane Coupe Concept", που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη Γενεύη τον Μάρτιο του 2008, τα γαλλικό μοντέλο υιοθετεί αιχμηρές σχεδιαστικές γραμμές που σκιαγραφούν τον δυναμικό προσανατολισμό του.
Από το: www.in.gr
- Κοντοί πρόβολοι, μήκος 4,3 μέτρα και μεταξόνιο 2,64 μέτρων εξασφαλίζουν ζυγισμένες οπτικά αναλογίες και ικανοποιητικούς χώρους στο εσωτερικό, ενώ το εμπρός μέρος είναι αρκούντως επιθετικό, με τις γραμμές του να συνεχίζονται στα πλάγια και πίσω, αναδεικνύοντας την προσωπικότητά του και δημιουργώντας ένα ρέον συνολικά σχήμα.
- Μέσα στην καμπίνα των επιβατών, το νέο Renault Megane Coupe χαρακτηρίζεται από ρέουσες σχεδιαστικές γραμμές, πρακτικά τοποθετημένα χειριστήρια και όργανα ελέγχου και αναβαθμισμένα υλικά.
Από το: www.sportdrive.gr
Renault Megane Coupe 2009
Photos: Renault
31/10/09
28/10/09
Mini Cooper 1964 - 1965 - 1966 - 1967 - 2000 Photo archives
Paddy Hopkirk and Henry Liddon in the Mini Cooper at the Monte Carlo Rallye, 1964
Paddy Hopkirk and Henry Liddon after the award ceremony at the Monte Carlo Rallye, 1964
Pauline Mayman and Val Domleo in the Mini Cooper at the Alpine Rallye, 1964
Mini Cooper at the Monte Carlo Rallye, 1965
Mini Cooper in a race, 1967
Mini Cooper in a race, 1965
Rauno Aaltonen and Henry Liddon in the Mini Cooper at the Alpine Rallye, 1966
Mini Classic "Final Edition": Mini Cooper, 2000
Photos: BMW Group
Paddy Hopkirk and Henry Liddon after the award ceremony at the Monte Carlo Rallye, 1964
Pauline Mayman and Val Domleo in the Mini Cooper at the Alpine Rallye, 1964
Mini Cooper at the Monte Carlo Rallye, 1965
Mini Cooper in a race, 1967
Mini Cooper in a race, 1965
Rauno Aaltonen and Henry Liddon in the Mini Cooper at the Alpine Rallye, 1966
Mini Classic "Final Edition": Mini Cooper, 2000
Photos: BMW Group
27/10/09
Mini Cooper 1964 - 1965 - 1966 - 1990 Photo archives
Mini Cooper S at the Monte Carlo Rally
Mäkinen / Easter in the Mini Cooper at the Monte Carlo Rally, 1965
Paddy Hopkirk won the 1964 Monte Carlo Rally
Mini Cooper S at the R.A.C. Rally 1966
Geoff Mabbs in the Mini Cooper at the Tour de France, 1964
Paddy Hopkirk and Henry Liddon in the Mini Cooper at the Monte Carlo Rally, 1964
Mini Cooper in a race at Oulton Park, 1965
Timo Mäkinen and Paul Easter in the Mini Cooper at the Monte Carlo Rallye, 1965
Paddy Hopkirk, Timo Mäkinen and Geoff Mabbs in their Mini Coopers at the Tour de France, 1964
Mini Cooper 1.3, 1990
Photos: BMW Group
Mäkinen / Easter in the Mini Cooper at the Monte Carlo Rally, 1965
Paddy Hopkirk won the 1964 Monte Carlo Rally
Mini Cooper S at the R.A.C. Rally 1966
Geoff Mabbs in the Mini Cooper at the Tour de France, 1964
Paddy Hopkirk and Henry Liddon in the Mini Cooper at the Monte Carlo Rally, 1964
Mini Cooper in a race at Oulton Park, 1965
Timo Mäkinen and Paul Easter in the Mini Cooper at the Monte Carlo Rallye, 1965
Paddy Hopkirk, Timo Mäkinen and Geoff Mabbs in their Mini Coopers at the Tour de France, 1964
Mini Cooper 1.3, 1990
Photos: BMW Group
26/10/09
Moda Italiana: Alfa Romeo Brera 2.2 JTS & 3.2 V6 Italia Independent 2009 Limited Edition
Alfa Romeo Brera Italia Independent 2009 Limeted Edition
Η Brera Italia Independent είναι μιά ειδική έκδοση, περιορισμένη, αλλά όχι πολύ περιορισμένη (900 αντίτυπα), σε συνεργασία με την Italia Independent.
Είναι σε χρώμα Titanio opaco, ματ δηλαδή, που είναι και πολύ της μόδας, με μαύρες ζάντες, ματ επίσης, και με διάφορες άλλες λεπτομέρειες by Italia Independent.
Δυστυχώς δεν φοράει τον καινούργιο 1750 TBi των 200 hp, αλλά μοτέρ από το στοκ: τον 2.2 JTS 185 hp (καταγωγής General Motors...) ή τον 3.2 V6 260 hp (καταγωγής Holden...).
Η Brera Italia Independent είναι ήδη διαθέσιμη γιά παραγγελίες από τον Σεπτέμβριο στην Ιταλία, από 32.200 € με το κλειδί στο χέρι γιά την 2.2 JTS Selespeed.
Η Italia Independent είναι μία μάρκα που φτιάχνει ρούχα και διάφορα αξεσουάρ, τα οποία διατίθενται και online (το link: www.italiaindependent.com).
Μεταξύ άλλων, φτιάχνει επίσης και παπούτσια οδήγησης, δηλαδή driving shoes.
Εξαιρετικά, χειροποίητα driving shoes σε απαλές γήινες αποχρώσεις, τζάμπα, μόνο 297 €. Εχει και σε μονόχρωμα, που είναι πιό οικονομικά.
Ωραιότατα μονόχρωμα driving shoes, ακόμα πιό τζάμπα από τα προηγούμενα τα σπέσιαλ, μόνο 247 €.
Εξαιρετικό βαμβακερό κοστούμι Italia Independent, κάνει θαυμάσιο κοντράστ με το μουντό titanio opaco της Brera, ειδικά αν ο οδηγός έχει κρεμασμένο το χέρι έξω -ακόμα κι αν δεν φοράει ντακτυλίντι στο δάχτυλο.
Ωραιότατο σοβαρό κοστούμι, τζάμπα, μόνο 997 €. Συνδυάζεται θαυμάσια με τα μονόχρωμα γαλάζια driving shoes, αλλά και με τα ροζ, όπως επίσης και με τα δίχρωμα σε azzuro laminated.
Photos: Alfa Romeo, Italia Independent
Η Brera Italia Independent είναι μιά ειδική έκδοση, περιορισμένη, αλλά όχι πολύ περιορισμένη (900 αντίτυπα), σε συνεργασία με την Italia Independent.
Είναι σε χρώμα Titanio opaco, ματ δηλαδή, που είναι και πολύ της μόδας, με μαύρες ζάντες, ματ επίσης, και με διάφορες άλλες λεπτομέρειες by Italia Independent.
Δυστυχώς δεν φοράει τον καινούργιο 1750 TBi των 200 hp, αλλά μοτέρ από το στοκ: τον 2.2 JTS 185 hp (καταγωγής General Motors...) ή τον 3.2 V6 260 hp (καταγωγής Holden...).
Η Brera Italia Independent είναι ήδη διαθέσιμη γιά παραγγελίες από τον Σεπτέμβριο στην Ιταλία, από 32.200 € με το κλειδί στο χέρι γιά την 2.2 JTS Selespeed.
Η Italia Independent είναι μία μάρκα που φτιάχνει ρούχα και διάφορα αξεσουάρ, τα οποία διατίθενται και online (το link: www.italiaindependent.com).
Μεταξύ άλλων, φτιάχνει επίσης και παπούτσια οδήγησης, δηλαδή driving shoes.
Εξαιρετικά, χειροποίητα driving shoes σε απαλές γήινες αποχρώσεις, τζάμπα, μόνο 297 €. Εχει και σε μονόχρωμα, που είναι πιό οικονομικά.
Ωραιότατα μονόχρωμα driving shoes, ακόμα πιό τζάμπα από τα προηγούμενα τα σπέσιαλ, μόνο 247 €.
Εξαιρετικό βαμβακερό κοστούμι Italia Independent, κάνει θαυμάσιο κοντράστ με το μουντό titanio opaco της Brera, ειδικά αν ο οδηγός έχει κρεμασμένο το χέρι έξω -ακόμα κι αν δεν φοράει ντακτυλίντι στο δάχτυλο.
Ωραιότατο σοβαρό κοστούμι, τζάμπα, μόνο 997 €. Συνδυάζεται θαυμάσια με τα μονόχρωμα γαλάζια driving shoes, αλλά και με τα ροζ, όπως επίσης και με τα δίχρωμα σε azzuro laminated.
Photos: Alfa Romeo, Italia Independent
24/10/09
23/10/09
Οικογενειακό body kit: VW Polo Abt 2009 - 2010
VW Polo Abt 2009 - 2010
Ενα τετράπορτο supermini είναι συχνά το δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας, το οποίο αγοράζει η μαμά, η οποία το προτιμά τετράπορτο γιατί πώς να το κάνουμε, οι τέσσερις πόρτες είναι πιό βολικές στο μπες - βγες από τις δύο.
Επίσης συχνά, αυτό το τετράπορτο supermini καταλήγει κάποια στιγμή να το κυκλοφορεί ο υιός, επειδή ο μπαμπάς δεν του δίνει το δικό του (γιά να έχει το κεφάλι του ήσυχο), ενώ οι μαμάδες είναι πάντα πιό βολικές.
Μετά από την κατοχύρωση χρησικτησίας του αυτοκινήτου της μαμάς, συνήθως αρχίζουν προοδευτικά οι γνωστές διαδικασίες, οι οποίες μπορεί να ξεκινήσουν σχετικά ανέξοδα, με ένα καλό πριόνισμα των ελατηρίων, ένα μπουρί πίσω, διάφορα αυτοκόλλητα και κατάμαυρα τζάμια.
Οι διαδικασίες μπορεί να συνεχισθούν σταδιακά (ανάλογα με το χαρτζηλίκι της γιαγιάς ή της ανύπαντρης θείας), με ζαντολάστιχα, μπάκετ κλπ, κλπ, και ίσως κάποιο ωραίο body kit.
Ολα αυτά δεν ταιριάζουν καθόλου σε ένα τετράπορτο, αλλά τί να κάνουμε τώρα, αυτό υπάρχει...
Γιά περιπτώσεις όπως η παραπάνω, αλλά και γιά οποιαδήποτε άλλη περίπτωση όπου οι οικογενειακές συνθήκες επιβάλουν VW Polo με τέσσερις πόρτες αντί γιά δύο, φρόντισε πολύ σοφά η Abt Sportsline.
Ετσι λοιπόν, μετά την περιποίηση by Abt Sportsline, το τετράπορτο Polo δεν είναι μόνο το αυτοκίνητο που μπορεί να μεταφέρει με μεγάλη άνεση στο μπες - βγες την μαμά, την γιαγιά, την συμπεθέρα και την ανύπαντρη θεία στην εκδρομή στον Αγιο Ιωάννη τον Ρώσσο (Μεγάλη η Χάρη Του) γιά εκείνο το τάμα, αλλά είναι ταυτόχρονα και ένα καθαρόαιμο σπόρρρρρ αυτοκίνητο, και μάλιστα με τα ταμπελάκια του και τα αυτοκόλλητά του με την μεγάλη υπογραφή Abt μπρος, πίσω, δεξιά, αριστερά, παντού.
VW Polo Abt 2009 - 2010
Photos: Abt Sportsline
Ενα τετράπορτο supermini είναι συχνά το δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας, το οποίο αγοράζει η μαμά, η οποία το προτιμά τετράπορτο γιατί πώς να το κάνουμε, οι τέσσερις πόρτες είναι πιό βολικές στο μπες - βγες από τις δύο.
Επίσης συχνά, αυτό το τετράπορτο supermini καταλήγει κάποια στιγμή να το κυκλοφορεί ο υιός, επειδή ο μπαμπάς δεν του δίνει το δικό του (γιά να έχει το κεφάλι του ήσυχο), ενώ οι μαμάδες είναι πάντα πιό βολικές.
Μετά από την κατοχύρωση χρησικτησίας του αυτοκινήτου της μαμάς, συνήθως αρχίζουν προοδευτικά οι γνωστές διαδικασίες, οι οποίες μπορεί να ξεκινήσουν σχετικά ανέξοδα, με ένα καλό πριόνισμα των ελατηρίων, ένα μπουρί πίσω, διάφορα αυτοκόλλητα και κατάμαυρα τζάμια.
Οι διαδικασίες μπορεί να συνεχισθούν σταδιακά (ανάλογα με το χαρτζηλίκι της γιαγιάς ή της ανύπαντρης θείας), με ζαντολάστιχα, μπάκετ κλπ, κλπ, και ίσως κάποιο ωραίο body kit.
Ολα αυτά δεν ταιριάζουν καθόλου σε ένα τετράπορτο, αλλά τί να κάνουμε τώρα, αυτό υπάρχει...
Γιά περιπτώσεις όπως η παραπάνω, αλλά και γιά οποιαδήποτε άλλη περίπτωση όπου οι οικογενειακές συνθήκες επιβάλουν VW Polo με τέσσερις πόρτες αντί γιά δύο, φρόντισε πολύ σοφά η Abt Sportsline.
Ετσι λοιπόν, μετά την περιποίηση by Abt Sportsline, το τετράπορτο Polo δεν είναι μόνο το αυτοκίνητο που μπορεί να μεταφέρει με μεγάλη άνεση στο μπες - βγες την μαμά, την γιαγιά, την συμπεθέρα και την ανύπαντρη θεία στην εκδρομή στον Αγιο Ιωάννη τον Ρώσσο (Μεγάλη η Χάρη Του) γιά εκείνο το τάμα, αλλά είναι ταυτόχρονα και ένα καθαρόαιμο σπόρρρρρ αυτοκίνητο, και μάλιστα με τα ταμπελάκια του και τα αυτοκόλλητά του με την μεγάλη υπογραφή Abt μπρος, πίσω, δεξιά, αριστερά, παντού.
VW Polo Abt 2009 - 2010
Photos: Abt Sportsline