Το ενδιαφέρον είναι βασικά κάτω από το καπώ, όπου ο 4.8lt V8 έφθασε τους 450HP (από 405HP) και 530Nm ροπής.
Η Edo ανακοινώνει 0-100 km/h σε 6,2 sec, και τελική 270 km/h (!).
Εννοείται ότι έχουν γίνει επεμβάσεις και στις αναρτήσεις και στα φρένα.
Επίσης και εξωτερικά, σε κλασσικό γερμανικό στυλ, γιατί όλα αυτά πρέπει να φαίνονται κιόλας.
Ξεχωρίζουν τα γραφικά Edo Competition στο πλάϊ, τα οποία έχουν κάτι από `70s, αλλά πάνω στο ωραιότατο μπορντώ το μαύρο δεν δείχνει καλά, ίσως πάνω σε μουσταρδί να ήταν καλύτερα.
Ενδιαφέρον έχει και το χρώμα, ειδικά εδώ στην Ελλάδα που νομίζουμε ότι οι Cayenne βγαίνουν μόνο σε μαύρο.
Αυτή η σπάνια απόχρωση του μπορντώ δεν μας είναι άγνωστη, την έχουμε δει σε Hyundai Accent 10ετίας και κάτι, κυκλοφορούν ακόμη μερικά. Κυκλοφορούν επίσης ακόμη κάποια Skoda Favorit 20ετίας σε αυτό το υπέροχο μπορντώ.
Ενδιαφέρον έχει επίσης και η φωτογράφιση, η οποία αντί να γίνει σε πίστα, έγινε σε λάσπη γιά να τονιστεί ο off road χαρακτήρας του αυτοκινήτου.
Με προσοχή βέβαια, να είναι ομαλό το χώμα, μή βρει κάτω και γίνει καμμιά ζημιά.
Ενδιαφέρον έχουν και οι διπλοί προβολείς ομίχλης. Εννοείται, ότι μία Cayenne και μάλιστα σε τόσο ωραίο μπορντώ, πρέπει να κυκλοφορεί με τους προβολείς αυτούς αναμμένους και τη μέρα.
Photos: Edo Competition