2/12/08

MINI Cabrio Facelift -Αχ! Καλέ, ήρθε!

- Αχ! Πέγκυ μου έλα να δείς! Ηρθε το ολοκαίνουργιο MINI Cabrio! Το καινούργιο μοντέλο!

- Καλέ ποιό καινούργιο μοντέλο;! Αυτό είναι ίδιο με το δικό μου...!


- Ιδιο;! Τί λές χρυσή μου, κάνε δεξιά το τσουλούφι, βάλε και τους φακούς επαφής, όχι αυτούς που σου κάνουν το μάτι γαλανό, τους άλλους που έχεις γιά να βλέπεις, και κοίτα καλύτερα!
Αχ, δεν είναι γλύκα η καινούργια μουρίτσα του;! Α-χου-το! Κούτου - κούτου - κούτου - μούτς!!


- Καλέ Φαίη μου, εμένα ίδιο μου φαίνεται...

- Τί λές καλέ, κοίτα εδώ το roll bar του τί γλυκό που είναι! Το δικό σου έχει εκείνες τις δύο όρθιες γκουμούτσες που είναι σαν να τις έβαλες μόνη σου!
Κοίτα αυτό εδώ που είναι γλύκα, και design, και είναι και active!

- Τί είναι active καλέ;

- Αχ, είσαι άσχετη... Πέγκυ μου, άμα πάρεις τούμπα και αρχίσεις να κουτρουβαλάς σε καμμιά πλαγιά, αυτό πετάγεται πάνω μόνο του, τσάκ, κι έτσι δεν σου χαλάει το μαλλί!!

- Αχ, μή μου πείς! Ωραίο αυτό!


- Καλέ, το πρόσεξες που έχει και καμπριολόμετρο;;

- Τί;;!!

- Νάτο το καμπριολόμετρο, εδώ, δίπλα στο στροφόμετρο! Είναι το Always Open Timer καλέ, που μετράει πόση ώρα οδηγείς με ανοιχτή την κουκούλα, νά, ο δείκτης μετράει τα λεπτά, και τα λεντάκια από κάτω μετράνε τις ώρες!

- Και γιατί τις μετράει...;

- Ξέρω 'γώ...; Ετσι...

- Και είναι χρήσιμο αυτό...;

- Απαραίτητο!!


- Καλέ Φαίη, αυτό το MINI Cabrio, καινούργιο - ξεκαινούργιο, το πορτμπαγκάζ του είναι σαν του δικού μου... Ούτε το νεσεσέρ μου δεν χωράει...


- Ναί, αλλά κοίτα, πέφτει το κάθισμα!

- Αχ! Μή μου το θυμίζεις, προχθές στο Κολωνάκι που δεν χωρούσανε τα ψώνια έσπασα ένα νύχι με το παλιοκάθισμα!


- Αχ, αυτό το κιτρινάκι, τί τέλειο! Καλέ, είναι ίδιο με την τσάντα την Escada που πήρα προχθές! Αχ, πώς θα πηγαίνει!
Πέγκυ, θα πάω να το παραγγείλω αύριο σε αυτό το κιτρινάκι, αλλά με σαλόνι σε μαύρο κροκόδειλο!
Αχ, και θα του βάλω και μαύρα μεταξωτά χειροποίητα περσικά πατάκια silk on silk από τη Δέσποινα Μοιραράκη!

- Καλέ, λές να αλλάξω κι εγώ το δικό μου...;

- Μα φυσικά χρυσή μου, με το παλιό μοντέλο θα είσαι;! Ντροπή!

- Αχ, θα το πάρω μώβ! Με σαλόνι σε άσπρη σαύρα και άσπρη κουκούλα!

- Αχ, τέλειο Πέγκυ μου!


Photos: BMW Group