8/7/09

Ελα διαλιέχτε!! Ολα τα Hyundai τζάμπα!

- Πάρε - πάρεεε! Πάρε - πάρεεε! Ελα διαλιέχτε!! Ελα, απ'όλα έχει ο μπαχτσές! Ελα κυρία, πάρεεε! Και i10 έχω, και Getz έχω, και Accent έχω! Πάρε κυρία! Ελα, και i30 έχω, και Matrix έχω, και Tuscon έχωωω!!

- Καλέ; Είναι φρέσκα τα i10;

- Φρεσκότατα κυρία! Το πρωί τα εκτελώνισα!

- Πόσο τά 'χεις το κιλό;

- Τζάμπα κυρία! Γιά σένα 308 ευρώ κάτω!

- Μμμμ...! Σιγά την έκπτωση! Ακριβά είναι!

- Να σε βάλω Getz που τάχω προσφορά! Γιά σένα κυρία 1.184 ευρώ κάτω, και να ξέρεις χάνω δηλαδής, αλλά σε συμπάθησα!

- Δε θέλω, είναι μπαγιάτικα.

- Ελα, έχω και ωραιότατα Accent πολύ βραστερά, 867 ευρώ κάτω κυρία! Εχω και Matrix να χωράς μέσα πού'σαι και καλοθρεμμένη και αφράτη και ζουμπουρλού!

- Βρε Α-να-χαθείς! Τα πάχη μου τα κάλλη μου! Και δε θέλω, είναι μπαγιάτικα κι αυτά! Να, τα Matrix έχουν μουχλιάσει κιόλας!

- Ελα να σε δείξω εδώ το καλύτερο κυρία, το Tuscon! Ελα ν'ανέβεις να το δεις, έλα να σε τραβήξω πούσαι και βαρειά, ώωωπα! -ωχ η μέση μου- έλα, ανέβηκες τα καταφέραμε! Ωραίο, έ;! Και να δεις εγώ, μέχρι και 2.734 ευρώ έκπτωση θα σε κάνω!

- Καλέ, αυτό είναι Kia!

- Οοόχι κυρία, μπερδεύτηκες! Δεν είναι Kia το Hyundai, το Kia είναι Hyundai!

- Δε θέλω, κι αυτό μπαγιάτικο είναι.

- Να σε δώσω Santa Fe, κοτζάμου τζιπάρα τζάμπα κυρία 24.600 γιά σένα! Και άμα πάρεις το καλό το ακριβό, θα σε κάνω έκπτωση 6.250 ευρώ! Ελα να το ζυγίσω!

- Δε θέλω κολοκύθα, έκανα χθες κολοκυθόπιττα. Αντε, βάλε μου i30 να κάνεις κι εσύ σεφτέ. Πόσο τά 'χεις το κιλό;

- Γιά σένα 11.990 το 1.4 GL Special κυρία! Κι άμα πάρεις το καλό το κυριλέ το 1.6 GLS το αυτόματο θα σε κάνω έκπτωση 1.805 ευρώ και θα σε το δώσω 16.360!! Τζάμπα!!

- Πόοοσο;;;!! 16.360 γιά ένα Hyundai;;!! Τί λές καλέ!! Πάω στον παρακάτω πάγκο, έχουν κι εκεί εκπτώσεις!