Ηταν κάπως τραγική η κατάσταση στην αγορά τον Μάρτιο...
Ταξινομήθηκαν 13.373 αυτοκίνητα, ενώ πέρισυ τον ίδιο μήνα 22.396. Το οποίο μας κάνει πτώση -40,3%. Χειρότερα από τον Φεβρουάριο (-33,0%), και λίγο χειρότερα από τον Ιανουάριο (-39,7%).
Σε όλη αυτή την κατάσταση, έπαιξε τον ρόλο της και όλη αυτή η φημολογία γιά την ενδεχόμενη / επερχόμενη απόσυρση.
Η αλήθεια είναι ότι πάντα οι υπουργοί φρόντιζαν να κάνουν ότι μπορούν γιά να δημιουργήσουν το κατάλληλο κλίμα αναμονής που θα φρενάρει όσο το δυνατόν περισσότερο την αγορα: "Ναι, θα δούμε", "Ναι, ίσως, το εξετάζουμε", "Πιθανόν, το μελετάμε" κλπ, κλπ. Χρόνια τώρα...
Το ίδιο και ο τύπος, που φροντίζει να διογκώνει το οτιδήποτε, και στο αυτοκίνητο ακόμα περισσότερο, μιά και το θέμα πάντα πουλούσε πολύ.
Λογικά, θα πρέπει να κινηθεί κάπως η αγορά τους επόμενους μήνες μέχρι τον Αύγουστο που θα είναι μειωμένα τα τέλη ταξινόμησης, αλλά αυτό θα είναι μιά αναλαμπή, που θα μοιάζει περισσότερο με αναταραχή.
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τί θα γίνει μετά τον Αύγουστο, μετά την βιασύνη που θα πιάσει πολλούς να ψωνίσουν όσο είναι μειωμένα τα τέλη ταξινόμησης...
Αυτό βέβαια, υποθέτοντας ότι το μέτρο θα ισχύσει μέχρι τον Αύγουστο, και δεν θα πάρει παράταση... Γιατί, πόση σιγουριά υπήρχε, υπάρχει ή μπορεί να υπάρξει με τις ελληνικές κυβερνήσεις;