
Και η εμμονή με τους diesel είναι τόσο έντονη σε κάποιες αγορές (Βέλγιο πχ) που κάποιος κόσμος θα αγόραζε ευχαρίστως ίσως και Ferrari diesel. Και Ferrari Diesel μπορεί να είναι υπερβολή έμφασης (ποτέ δεν ξέρεις όμως...), αλλά Porsche Diesel μάλλον δεν είναι.
Και μπορεί να μη δούμε 911 Diesel, αλλά Panamera Diesel γιατί όχι; Ετσι κι αλλιώς το παγκόσμιο αυτοκινητικό κλίμα κινείται στις κατευθύνσεις της οικονομίας κατανάλωσης και της οικολογικής ευαισθησίας: δηλαδή diesel και υβριδικές λύσεις (Fisker Karma πχ).

Αυτός ο καινούργιος, σε δύο εκδόσεις, στην βασική βγάζει 240 άλογα και 500 Nm ροπής, και στην S 275 άλογα και 600 Nm ροπής, που είναι πολύ καλά.
Ετσι είναι σε αυτή την κλάση, ένας diesel δεν αρκεί να καίει λίγο, πρέπει να πηγαίνει κιόλας.

