Από τη στιγμή που άρχισαν οι συζητήσεις, υποθέσεις, εικασίες, τα διάφορα "θα δούμε, το συζητάμε", "το σκεφτόμαστε, μάλλον", κλπ, κλπ, γιά την απόσυρση αρχικά και γιά τα τέλη ταξινόμηση τελικά, άρχισε και η ταραχή στην αγορά.
Κατέληξε το θέμα με την μείωση των τελών ταξινόμησης, αλλά η ταραχή συνεχίζεται με άλλη μορφή: Τρέχτε να προλάβετε, τζάμπα τα δίνουμε, δεν θα ξαναβρείτε τέτοιες ευκαιρίες!
Η διαφήμιση τα έχει δώσει όλα: "Προσέξτε αυτήν την τιμή, γιατί δεν θα την βλέπετε γιά πολύ καιρό!"
Και οι έξτρα προσφορές και εκπτώσεις συνεχίζονται φυσικά, και έχουν πάντα την επωδό "Με όφελος έως τόσο!" -το "έως" είναι απαραίτητο βέβαια...
Θα έχουν πολύ ενδιαφέρον τα νούμερα των ταξινομήσεων τους επόμενους μήνες. Οχι μόνο μέχρι τον Αύγουστο που θα ισχύουν οι μειωμένες τιμές, αλλά κυρίως μετά.
Τον Απρίλιο ταξινομήθηκαν 14.376 αυτοκίνητα, όταν πέρισυ τον ίδιο μήνα 28.036, δηλαδή μείωση -48,7%, την μεγαλύτερη του 1ου τετραμήνου 2009 (Ιανουάριος -39,7%, Φεβρουάριος -33,0%, Μάρτιος -40,3%).
Μέσα σε αυτό το κλίμα μειώσεων, εκπτώσεων και προσφορών που είναι σε εξέλιξη εδώ και πολύ καιρό, δεν θα είναι περίεργο να δούμε σιγά -σιγά να ανεβαίνουν κι άλλο οι τιμές των ανταλλακτικών... Αλλωστε εδώ και χρόνια που οι τιμές των αυτοκινήτων έχουν πτωτική πορεία γενικώς, οι τιμές των ανταλλακτικών αντίθετα έχουν ανοδική.
Αλλά με το θέμα των ανταλλακτικών και του service γενικά δεν ασχολείται κανείς στην χώρα μας...
Μόνο ο πελάτης το παρατηρεί έντρομος, ειδικά μετά το 3ο - 4ο service...
Στατιστικά: ΣΕΑΑ