12/5/09

Το αστροπελέκι: Opel Insignia OPC 2009

Opel Insignia OPC 2009

Ο διάδοχος του Vectra, που άλλαξε όνομα γιά να μη θυμίζει σε τίποτα το θλιβερό παρελθόν, το Insignia, απέκτησε και έκδοση - αστροπελέκι, όπως ήταν αναμενόμενο. Το Insignia OPC, από το φθινόπωρο στις αγορές της Ευρώπης. Θα αρέσει πολύ στους λάτρεις της Opel.

Παρακάτω, ένα απάνθισμα από δημοσιεύματα γιά το αστροπελέκι της Opel, το Insignia OPC.

Υπογραμμίσεις: Athens Car Blog

- Η Opel δημιούργησε και παρουσίασε την κορυφαία έκδοση του Insignia, την OPC, και πραγματικά μας ταρακούνησε για τα καλά. Προς τι το ταρακούνημα; 325 άλογα, 40,8 κιλά ροπής και 6 sec για τα 0-100 km/h, σας ταρακουνούν ή όχι;

Από το: sportdrive.gr

- Από πλευράς εμφάνισης δεν χρειάζεται να πει κανείς τίποτα το ιδιαίτερο, αρκεί να παρατηρήσει τις φωτογραφίες και να προσέξει τις ενέσεις ντόπινγκ που έχουν γίνει στο αμάξωμα.

Από το: cityauto.gr

- Η ισχυρή ροπή των 400 Nm διασφαλίζει πλούσια ελκτική ισχύ ακόμα και στις χαμηλότερες στροφές.

- Το νέο μηχανοτρονικό πλαίσιο αποκτά επίσης νέο εμπρός άξονα. Η αρχιτεκτονική της εμπρός ανάρτησης του Insignia OPC διατηρεί ένα λεγόμενο γόνατο McPherson, ωστόσο οι μηχανικοί του Opel Performance Center προχώρησαν σε μία εξέλιξη που ονόμασαν HiPerStrut (δηλαδή γόνατο υψηλών επιδόσεων). Τα πλεονεκτήματα είναι καλύτερη αίσθηση κατευθυντικότητας, μειωμένες αντιδράσεις στο τιμόνι λόγω της υψηλής ροπής και βελτιωμένη αίσθηση συμπεριφοράς για τον οδηγό.

- Το Insignia OPC διαθέτει επίσης προσαρμοζόμενη ανάρτηση FlexRide, η οποία όχι μόνο προσαρμόζεται στην οδηγική κατάσταση και το οδηγικό στυλ, αλλά και στις προτιμήσεις του οδηγού.

- Το στυλ αμαξώματος διακοσμημένο με κομψά, σπορ στοιχεία είναι εμπνευσμένο από το πρωτότυπο GTC του 2007, αλλά παραμένει πιστό τη σχεδιαστική φιλοσοφία του Insignia, όπου η γλυπτική τέχνη συναντά τη Γερμανική ακρίβεια.

Από το: axiaplus.gr

- Το αυτοκίνητο είναι άκρως εντυπωσιακό, ενώ εξίσου υψηλά βρίσκονται και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά.

- Μάλιστα η τετρακίνηση Adaptive 4X4 θα διαθέτει και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα (eLSD), ενώ οι ρυθμίσεις της θα είναι ειδικά προορισμένες ώστε να βοηθούν στη γρήγορη οδήγηση.

Από το: autotriti.gr

- Πίσω από την αγριεμένη μάσκα με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα έχει κρατηθεί χώρος για τον τουρμπάτο V6 των 2,8 λίτρων. Με απόδοση 325 ίππων για την περίσταση και συμπαραστάτη τη ροπή των 400 Nm, τα πρώτα 100 χλμ/ώρα από στάση έρχονται σε ακριβώς 6 δευτερόλεπτα, η τελική όμως περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Όλα αυτά συμβαίνουν μέσω μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων που μεταδίδει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, με το σύστημα Adaptive 4x4 να συνδυάζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης eLSD.

Από το: new.e-go.gr




Opel Insignia OPC 2009

Photos: Opel