9/5/09

Απάνθισμα: Honda Insight 2009

Honda Insight 2009

Ψάχνουμε, διαβάζουμε προσεκτικά, και επιλέγουμε.
Ακολουθεί ένα απάνθισμα από δημοσιεύματα γιά το Honda Insight 2009.

Υπογραμμίσεις: Athens Car Blog

- Την επιθετική μπροστινή του όψη τονίζουν τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα και η φουτουριστική γκρίζα μάσκα, ενώ πίσω κυριαρχούν τα συμβατικά τριγωνικά φανάρια. Το προφίλ του αποκαλύπτει ότι η Honda «έπαιξε» με τις χάτσμπακ αναλογίες, αφού αυτή είναι η πιο δημοφιλής κατηγορία οχημάτων στην Ευρώπη, που το Insight θέλει να πετύχει εμπορικά.

- Στο εσωτερικό του νέου υβριδικού της Honda 4 επιβάτες θα ταξιδέψουν αρκετά άνετα, ενώ ένας ακόμα δε θα νιώσει καθόλου φιλόξενα, κάτι που αποδίδεται στο ωφέλιμο πλάτος, το οποίο είναι το μικρότερο όλων των μικρομεσαίων χάτσμπακ αυτοκινήτων τόσο στο μπροστινό, όσο και στο πίσω τμήμα της καμπίνας, γεγονός που αφορά και στο διαθέσιμο ύψος.

- Αφού βασίζεται στο πάτωμα του Jazz και διαθέτει τη δική του ανάρτηση, παραμένει αρκετά ευέλικτο στην πόλη και πολύ σταθερό στον ανοιχτό δρόμο, ενώ καταφέρνει και διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις εγκάρσιες ανωμαλίες. Σε αυτά προσθέστε ένα καλό ηλεκτρικό τιμόνι, ένα συμπαθητικό έλεγχο του αυτοκινήτου στις στροφές και τις αλλαγές πορείας και έχετε ένα πακέτο που παραμένει πιο κοντά στην αίσθηση που προσφέρει ένα συμβατικό μοντέλο, σε σχέση με το τι έχουμε συνηθίσει μέχρι σήμερα από τα υβριδικά.

Από το: autotriti.gr

- Η πλατφόρμα που χρησιμοποιήθηκε για τη δημιουργία του Insight είναι καινούργια, αλλά ο χώρος του κινητήρα είναι δανεικός από το Jazz.

- Κατ' αυτόν τον τρόπο, καθαρή ηλεκτρική λειτουργία δεν υπάρχει, στόχος είναι η μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων, μαζί και του διοξειδίου του άνθρακα.

- Στο εσωτερικό δεν υπάρχει τίποτα το παράδοξο, η σχεδιαστική συγγένεια με το Civic είναι εμφανής και το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα «κανονικό» αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

- Μπορεί επίσης να ταξιδέψει άνετα στον αυτοκινητόδρομο, έστω και αν την οικολογική του υπεροχή θα την ξεδιπλώσει πιο αποτελεσματικά στον σκληρό χώρο μιας μεγάλης πόλης.

Από το: kathimerini.gr

- Βασικός στόχος εξέλιξης ήταν η μείωση του μεγέθους, της περιπλοκότητας και τις τιμής των εξαρτημάτων και συστημάτων, κάτι που συνεπάγεται μείωση της τελικής λιανικής τιμής.

- Το Insight δανείζεται πολλά στιλιστικά στοιχεία από το FCX Clarity. Αυτό έγινε σκόπιμα αφενός για να αναδειχτεί το Insight σε ένα αναγνωρίσιμο, παγκόσμιο αυτοκίνητο, με πράσινα διαπιστευτήρια, αφετέρου για να εκμεταλλευτεί τα αεροδυναμικά πλεονεκτήματα του πεντάθυρου σχήματός του.

- Πίσω, το Insight χρησιμοποιεί λυχνίες LED για τα πίσω φώτα και φώτα stop. Οι λυχνίες LED καταναλώνουν λιγότερη ενέργεια, κάτι που βοηθά στην οικονομία καυσίμου.

- Ο έξυπνος σχεδιασμός του φιλόξενου και ευάερου εσωτερικού αποπνέει αίσθηση ευρυχωρίας και πρακτικότητας.

- Μια χρήσιμη οθόνη LCD πολλαπλών πληροφοριών, τοποθετημένη στο κέντρο του στροφόμετρου, παρέχει πληροφορίες όπως στιγμιαία και μέση κατανάλωση, αυτονομία, εξωτερική θερμοκρασία καθώς και λοιπές ενδείξεις που ενθαρρύνουν τις πιο οικονομικές τεχνικές οδήγησης.

Από το: express.gr

- Τι κοινό έχει ένα supercar με ένα υβριδικό; Το γεγονός πως κανένα από τα δύο δεν το συναντάς καθημερινά στους δρόμους, αλλά και πως και τα δύο καταφέρνουν να διατηρούνται στο επίκεντρο του τεχνολογικού ενδιαφέροντoς, έστω κι αν αυτό οφείλεται σε εκ διαμέτρου αντίθετους λόγους. Σε τι διαφέρει ένα supercar από ένα υβριδικό; Στη... συνείδηση.

- Προφανώς, το κομμένο πίσω τμήμα προέκυψε για λόγους αεροδυναμικής και σίγουρα οι «χοντάκηδες» θα πουν πως θυμίζει περισσότερο CRX παρά το αντίπαλο δέος.

- Πανομοιότυπη δεν είναι μόνο η αισθητική, με το όμορφο τιμόνι, το χειριστήριο για τον κλιματισμό, την ανεξάρτητη οθόνη και το εύτακτο desktop της κονσόλας, αλλά και τα σκληρά στην αφή πλαστικά.

- Στόχος των Ιαπώνων ήταν να κατασκευάσουν ένα υβριδικό hatchback με σπορ καταβολές, και αν το συγκρίνεις με το Civic Hybrid τότε μπορείς να πεις πως έφεραν την αποστολή τους εις πέρας.

Από το: cityauto.gr







Honda Insight 2009

Photos: Honda