25/1/09

Πάρε-πάρεεε! Πάρε-πάρεεε! Ελα διαλιέχτε! 1000 Renault προσφορά! Ελα όλα στη φθήνεια!

-Πάρε - πάρεεε! Πάρε - πάρεεε! Ελα κυρία, πάρεεε! Απ'όλα έχωωω! Και Clio έχω, και Megane έχω, και Laguna έχωωω! Πάρε - πάρεεε! Και Scenic έχω, και Koleos έχωωω! Τζάμπα κυρία, τζάμπααα!

-Καλέ; Είναι φρέσκα τα Laguna;;

-Φρεσκότατα κυρία! Σπαρταράνε!

-Πόσο τά'χεις το κιλό τα Laguna;

-Τζάμπα κυρία, τζάμπα! Γιά σένα 2500 κάτω!

-Ακριβά είναι...

-Να σου βάλω ένα Megane κυρία; Γιά σένα 3000 κάτω, τζάμπα! Να σου βάλω ένα Scenic να παγιαίνεις βόλτα τα παιδιά και τα ανήψια; Τζάμπα γιά σένα, 3000 κάτω!

-Μπαγιάτικα μου φαίνονται...

-Να σου βάλω ένα Koleos κυρία;! Ωραίο τζιπ μεγάλο, ψηλό, να βγαίνεις να τρακέρνεις με την ησυχία σου, να παίρνεις παραμάζωμα και τα περίπτερα! Τζάμπα το δίνω, 3000 κάτω γιά σένα!

-Καλέ, με κοροϊδεύεις;! Αυτό δεν είναι Renault, είναι Samsung!

-Οοοόχι κυρία μου, μα τί λέτε, αυθεντικό Renault είναι! Νά! Το γράφει κιόλας!

-Δε θέλω κορεάτικο! ...Καλά, βάλε μου ένα Twingo. Πόσο τά'χεις το κιλό τα Twingo;

-Α, κυρία, δεν έχω προσφορά Twingo, να βάλω Clio τζάμπα 1250 κάτω γιά σένα;!

-...

-Πάρε - πάρεεε! Πάρε - πάρεεε!