8/1/09

Δηζελοκίνητη γάτα: Jaguar XF Diesel 3,0 V6 2009

Δεν τους πάνε και πολύ των Jaguar οι diesel με τον χαρακτήρα πού'χουν, ή που θέλουν να δείξουν τέλος πάντων, αλλά οι καιροί είναι δύσκολοι, και άμα θες να κάνεις καριέρα στις κεντρικές και βόρειες ευρωπαϊκές αγορές, οι diesel είναι απαραίτητοι ακόμα και γιά τις γάτες.
Και η εμμονή με τους diesel είναι τόσο έντονη σε κάποιες αγορές (Βέλγιο πχ) που κάποιος κόσμος θα αγόραζε ευχαρίστως ίσως και Ferrari diesel. Και Ferrari Diesel μπορεί να είναι υπερβολή έμφασης (ποτέ δεν ξέρεις όμως...), αλλά Porsche Diesel μάλλον δεν είναι.

Και μπορεί να μη δούμε 911 Diesel, αλλά Panamera Diesel γιατί όχι; Ετσι κι αλλιώς το παγκόσμιο αυτοκινητικό κλίμα κινείται στις κατευθύνσεις της οικονομίας κατανάλωσης και της οικολογικής ευαισθησίας: δηλαδή diesel και υβριδικές λύσεις (Fisker Karma πχ).

Γιά να επανέλθουμε στις γάτες, η Jaguar XF χρειαζόταν κάτι περισσότερο γιά να σταθεί καλύτερα απέναντι στον τρομακτικό γερμανικό δηζελοκίνητο ανταγωνισμό της κατηγορίας, και έτσι απέκτησε έναν καινούργιο V6 στα 3,0 lt εκτός από τον υπάρχοντα των 2,7 lt.

Αυτός ο καινούργιος, σε δύο εκδόσεις, στην βασική βγάζει 240 άλογα και 500 Nm ροπής, και στην S 275 άλογα και 600 Nm ροπής, που είναι πολύ καλά.
Ετσι είναι σε αυτή την κλάση, ένας diesel δεν αρκεί να καίει λίγο, πρέπει να πηγαίνει κιόλας.


Photos: Jaguar