Το ενδιαφέρον με την Lotus Evora είναι ότι ξαναφέρνει στο προσκήνιο την διάταξη κινητήρας στο κέντρο πίσω με 4 θέσεις -έστω, κάπως στριμωγμένες.
Πάνε χρόνια που δεν υπάρχουν τέτοια αυτοκίνητα στην αγορά, από το καιρό των Lamborghini Urraco, Ferrari Dino 308 GT4 και Ferrari Mondial, οι οποίες το ξεκίνησαν τότε αλλά δεν υπήρξε συνέχεια, μέχρι τώρα.
Εκτός από αυτό το ενδιαφέρον χαρακτηριστικό, είναι και όμορφη η Evora, καμμία σχέση με τις υπερβολές της περασμένης δεκαετίας, οι οποίες επιπλέον έδειχναν φθηνές και κακοφτιαγμένες.
Αν και δεν είναι στα ίδια επίπεδα, θυμίζει κάπως τις παλιές καλές εποχές της Lotus των δεκαετιών `60 και `70, τότε που κάθε Lotus ήταν κάτι το ιδιαίτερο σχεδιαστικά.
Τότε βέβαια οι Lotus ήταν "κάτι το ιδιαίτερο" και με την κακή έννοια...
Κάπως έτσι προέκυψε και το:
L-O-T-U-S
Lots Of Trouble Usually Serious
Η τιμή της Evora στο Βέλγιο (ενδεικτικά) ξεκινάει από 61.809 € στην 2θέσια εκδοχή, και στην 4θέσια από 65.378 €.
Στην Ελλάδα δεν έχουμε ακόμα τιμές, αλλά ενδεικτικά η Elise 192 hp είναι στα 61.000 € και η Exige 221 hp στα 64.600 €, όταν οι αντίστοιχες τιμές στο Βέλγιο είναι 46.100 € η Elise και 54.300 € η Exige.
Μιλώντας γιά τις τιμές στο Βέλγιο, (αλλά και γενικά γιατί κάπου εκεί θα είναι οι τιμές) δεν είναι καθόλου φθηνή η Evora...
Είναι ακριβότερη από την Porsche Cayman που κάνει 50.941 €, και σχεδόν στην ίδια τιμή με την Cayman S (62.557 €).
Επίσης, με τα ίδια λεφτά περίπου, δηλαδή 62.790 € παίρνεις στο Βέλγιο μία Corvette C6 Coupe.
Πληροφοριακά, μιά και μιλάμε γιά Lotus, η Caterham Super 7 ξεκινάει από 32.350 € η 1,6 lt στο Βέλγιο.
Κάπως ακριβή η Lotus Evora, τουλάχιστον όμως είναι ωραία... Να δούμε πόσο θα κάνει και στην Ελλάδα...
Lotus Evora 2009
Photos: Lotus