Μεγάλη υπόθεση το όνομα... Και δύσκολη. Πολύ δύσκολα το χτίζεις, αλλά άμα το έχεις φτιάξει, δύσκολα το χάνεις...
Αλλά άμα τό'χεις το όνομα, δεν είναι κρίμα να το περιορίζεις σε πολύ περιορισμένο κοινό; Δηλαδή, από 'κεί και κάτω οι υπόλοιποι δεν είναι άνθρωποι; Δεν έχουν ψυχή αυτοί;
Τόσοι και τόσοι σούπερ μόδιστροι που το γύρισαν από την υψηλή ραπτική στο casual και κονόμησαν, άσχημα έκαναν; Γιατί όχι δηλαδή; Εχει δικαίωμα και ο λαός στην υψηλή ραπτική!
Στη συγκεκριμένη περίπτωση κιόλας, δεν χρειάζεται φασόν, γιατί τα προϊόντα είναι έτοιμα. Η BMW 760 ήταν μιά χαρά βάση γιά την μικρή Rolls Royce.
Η Rolls Royce 200EX μπορεί να είναι τριανταφυλλένια (ανάλογα με το ξύλο του ταμπλώ), αλλά μικρή δεν είναι. Ούτε και casual είναι, όπως άλλωστε δεν είναι casual και η BMW 760.
Ομως, θα μπορούσε να ανοίξει τον δρόμο γιά μία περαιτέρω εκλαΐκευση του θέματος.
Η BMW σειράς 3 θα μπορούσε να είναι μιά άριστη βάση γιά μιά ακόμα μικρότερη Rolls Royce.
Το ίδιο και η BMW σειράς 1 που έχει και μακρυά μούρη που πάει πολύ σε Rolls, και θα μπορούσε να είναι το πιό premium αυτοκίνητο πόλης.
Πέρα από τις εικασίες γιά το μέλλον, το σίγουρο γιά το παρόν είναι ότι πολύς κόσμος θα χαρεί πολύ που επιτέλους θα μπορέσει να αποκτήσει σε προσιτή τιμή μία Rolls Royce.
Βέβαια, όλοι αυτοί που έχουν δώσει τόσα λεφτά γιά μία Phantom γιά να έχουν κάτι το εντελώς ξεχωριστό, δεν θα χαρούν πολύ να δουν κάποιους πτωχούς να κυκλοφορούν με την ίδια μούρη. Αλλά αυτό δεν είναι τόσο θέμα, γιατί δεν είναι και πολλοί...
Rolls Royce 200EX Concept 2009
Photos: Rolls Royce